شهرستان ها

۲۸۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شده است

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۸۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت ۵۴۹ متهم در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همواره موضوع مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس بوده و در این رابطه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعداد دستگیرشدگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته، گفت: ۲۷ دستگاه خودرو نیز در این بازه زمانی توقیف شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در استان متلاشی‌شده است، افزود: در این مدت همچنین ۵۷۵ مورد طرح پاک‌سازی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان اجراشده است.

سردار مطهری زاد با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها ۱۲۵ نفر معتاد پرخطر نیز جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد سطح استان معرفی‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون ۲۸۳ کیلو و ۸۹۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شده که حدود ۱۳ کیلو و ۱۶۱ گرم آن مواد مخدر صنعتی و نیمه صنعتی بوده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا