شهرستان ها

۲ تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب آهن ۱۶ مصدوم داشت

اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در ۲ تصادف زنجیره‌ای در یک نقطه در اتوبان ذوب‌آهن خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه تصادف زنجیره‌ای بوده و چهار خودروی پراید، سمند، پارس و روآ با یکدیگر برخورد کرده‌اند، ادامه داد: این حادثه در اتوبان ذوب آهن روبه روی کرسگان اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه افزود: ۹ نفر شامل چهار مرد، چهار خانم و یک کودک پسر در این حادثه مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: چهار نفر از مصدومان به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شده و پنج نفر با دریافت مراقبت‌های سرپایی رضایت به اعزام ندادند.
عابدی همچنین به وقوع تصادف زنجیره‌ای دیگری در همین نقطه اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه نیز ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه نیز ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو اس ال ایکس با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه گفت: این حادثه نیز ۷ مصدوم شامل ۵ مرد و ۲ خانم داشت که برای درمان به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا