شهرستان ها

۲ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

مشهد- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۲ واحد صنفی متخلف مستقر در یک مجتمع تجاری مشهد، بدنبال گشت های مشترک نظارتی با محوریت نظارت بر مجتمع های تجاری پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: نظارت بر واحدهای صنفی وارد مرحله جدیدی شده و گشت مشترک بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی در مشهد مرحله جدیدی از تشدید نظارتها را با محوریت مجتمع‌های تجاری در این شهر آغاز کرده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: در این راستا از امروز گشتهای نظارتی مشترک متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و اداره نظارت بر اماکن بازرسی خود را از مجتمع تجاری «پروما» آغاز کردند.

وی اظهار کرد: بدین منظور فرم تخلف برای بیش از ۲۰ واحد صنفی در مجتمع تجاری مزبور تنظیم و ۲ واحد صنفی نیز پلمب شدند.

صیادی تخلفات واحدهای صنفی مزبور را گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت مقررات نظام صنفی دانست و گفت: گشتهای مشترک نظارتی بر مجتمع‌های تجاری در مشهد ادامه دارد.

آگهی
جامعه

۲ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

مشهد ـ دو واحد صنفی متخلف عرضه مواد خوراکی و کیف و اسباب بازی فروشی در مشهد به دلیل گران فروشی مهروموم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی بازدیدهای سرزده محسن داوری، فرماندار مشهد از غرفه‌های موجود در فرودگاه سبب شد که ۲ واحد صنفی متخلف عرضه مواد خوراکی و کیف و اسباب بازی فروشی شامگاه جمعه به دلیل گران فروشی مهروموم شود.

فرماندار مشهد با مشاهده تکرار تخلف توسط این واحد فروش کیف و اسباب بازی همراه با تیم نظارتی حاضر در محل اقدام به مهروموم این واحد کردند، همچنین در ادامه این بازدید یک غرفه عرضه مواد غذایی نیز به دلیل گرانفروشی مهروموم شد.

وی بیان کرد: در قالب قرارگاه عملیاتی خدمات سفر پایان سال مشهد، تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ ویژه پاسخگویی و خدمات رسانی به زائران در حوزه اسکان، حمل و نقل، اصناف و دریافت شکایات در نظر گرفته شده است.

داوری افزود: هزار و ۳۰۰ نفر از دستگاه‌های نظارتی و بسیج اصناف بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی نوروزی اصناف این کلانشهر نظارت دارند.

فرماندار مشهد بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی بازدید سرزده از پایانه‌های مسافربری امام رضا، راه آهن و فرودگاه در اولویت فرمانداری مشهد و گروه‌های نظارتی فعال در این ایام قرار دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا