شهرستان ها

۲ پروژه ورزشی در شهرستان تربت حیدریه به بهره برداری رسید

تربت حیدریه ـ همزمان با آغاز هفته معلم دو پروژه ورزشی شامل چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده به مساحت هزار و ۷۵۰ متر مربع متعلق به فضای ورزشی آموزش و پرورش تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ظهر سه شنبه در این مراسم اظهار کرد: نگاه مثبتی که به ساخت و توسعه فضاهای ورزشی در این وزراتخانه وجود دارد، اکنون سرانه رو باز و بسته ورزشی آموزش و پرورش استان به ۴۱ صدم مربع به ازای هر دانش آموز رسیده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: از سال ۱۳۸۵ که نخستین زمین چمن مصنوعی در این استان ایجاد شد تا نوروز پارسال، در مجموع ۲۲ زمین چمن مصنوعی داشته ایم و تنها در طول ۱۲ ماه سال گذشته ۷۵ زمین چمن مصنوعی به جمع داشته‌های حوزه ورزش آموزش و پرورش خراسان رضوی اضافه شد.

وی با بیان اینکه رشد فضای ورزشی حاصل تعامل خوب دولت و مجلس سیزدهم است، گفت: این ادعا بدان معناست که لز محل ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده نمایندگان در مجلس سهم آموزش و پرورش را تقویت کنند.

سلطانی رشد فضاهای ورزشی را در تعامل خوب آموزش و پرورش با افراد خیر و نیکوکار استان عنوان کرد و گفت: بر این اساس موفق شدیم موافقت مشارکت در ساخت ۳۰ چمن مصنوعی با اولیا و خیرین را به ۶۵ زمین ارتقا دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: این موفقیت و تعالی خوب با افراد نیکوکار استان موجب شد ظرف ۲۰ روز اخیر اعتبارات لازم برای ساخت ۷۰ زمین چمن دیگر را دریافت کنیم‌.

۷۰۰ میلیون تومان برای ساخت و تجهیزات مجموعه ورزشی هزینه شده است

در ادامه مراسم مدیر آموزش وپرورش تربت حیدریه در آئین افتتاح زمین چمن مجموعه ورزشی اظهار کرد: مساحت زمین هزار و۵۰۰ متر آسا که برای ساخت و تجهیزات آن ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حجت صالحی افزود: همچنین سالن سرپوشیده به مساحت ۲۵۰ مترمربع با محوریت ورزش‌های رزمی به همت فرزندان مرحومه مریم برادران شرکا که از همکاران فرهنگی ما بودند و تمام هزینه‌های مربوط به مراسم سالگرد ایشان به این امر خیر اختصاص داده شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا