شهرستان ها

۳هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: سال گذشته و با هدف حمایت از تولید، سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد های صنعتی و کشاورزی و … پرداخت شده است.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از زیرساخت‌های موجود در استان برای رونق دادن به تولید، کارگروه ستاد رونق تولید استان سمنان است که مانند سال‌های قبل جلسات آن در سال جاری نیز به صورت مرتب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته این کارگروه توانسته نزدیک به سه هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت شده است، افزود: در زمینه پرداخت این تسهیلات سمنان، توانسته رتبه دوم استان‌های کشور را کسب کند.

دبیر ستاد رونق تولید استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات در قالب مختلف به واحدهای تولیدی و اشتغال زای استان پرداخت خواهد شد، گفت: در سال قبل از تبصره ۱۸ اشتغال و تولید تسهیلات خوبی به واحدهای تولیدی به خصوص در بخش کشاورزی در استان پرداخت شده است.

احمدی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما نظارت بر پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان سمنان است، ابراز داشت: پیرامون رویه نظارتی در استان پیرامون تسهیلات بانکی در ستاد رونق تولید تصمیم گیری شد و مقرر گردید که نظارت‌ها به صورت جامع و کامل انجام شود.

وی با بیان اینکه در راستای هماهنگ شدن نظارت‌ها و کاهش از تردد پرتعداد کارشناسان به واحدهای تولیدی، مقرر شده تا بازرسی‌ها به صورت جامع صورت گیرد، بیان کرد: افزایش کیفیت تولید و بهره وری از دیگر فاکتورهایی است که در سال ۱۴۰۲ در ستاد رونق تولید به آن تاکید خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان همچنین بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال کارگروه تخصصی برای نظارت بر روند پرداخت و تحقق تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ تشکیل شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا