شهرستان ها

۳۰۰ سند مالکیت در استان بوشهر صادر شد

بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر از صدور ۳۰۰ سند مالکیت در چله خدمت کارکنان ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در روزهای تعطیل آخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز جمعه شب در مراسم اهدا اسناد مالکیت در بوشهر عنوان کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «مردم عزیز مطمئن باشند مسئولین با جدیت چند برابری مشغول کارهای خود هستند»، کارکنان مجموعه قضائی استان نیز به تاسی از فرمایشات معظم‌رهبری در روزهای تعطیل نیز حضور دارند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ با وجود گرمای شدید هوا و تعطیلی ادارات استان در محل کار حاضر شدند.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ سند مالکیت در این ۲ روز صادر شد که امروز جمعه ۲۵ خرداد ماه به مردم استان تحویل شد.

رئیس شورای قضائی استان بوشهر با اشاره به تصویب قانون الزام ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و ابلاغ آن از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم در بازه زمانی تعیین شده نسبت به ثبت قولنامه‌ها و اسناد عادی خود اقدام کنند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر افزود: از ابتدای تیرماه و به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه صدور اسناد مالکیت حد نگار به صورت فیزیکی حذف و با سند الکترونیک دارای کد امنیتی جایگزین خواهد شد.

مهرانگیز افزود: این بدین معنا است که همه اقدامات قبلی در جهت تک برگ شدن اسناد مالکیت به قوت خود باقی است اما دیگر سند فیزیکی مالکیت صادر و تحویل متقاضیان نخواهد شد و سند الکترونیک در سکوی کاتب قابل مشاهده، استعلام و اشتراک گذاری خواهد بود که جزئیات آن طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا