شهرستان ها

۳۲ ایستگاه راهداری بوشهر در طرح زمستانی شرکت می‌کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از فعالیت ۳۲ ایستگاه ثابت و سیار راهداری با ۲۲۰ نیروی راهدار در طرح زمستانه خبر داد.

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛


به گزارش ایلنا، عبدالکریم اخترشناس با تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری بیان کرد: در آستانه آغاز طرح زمستانی راهداری برای اجرای این طرح اقدامات اولیه شامل لایروبی پل‌ها و شناسایی نقاط مستعد حادثه و سیل تا قبل زمستان صورت می‌گیرد که بخشی این طرح‌ها اجرا شده و بخشی دیگر در حال اجرا است.

وی افزود: نقاطی که احتمال وقوع سیل می‌رود را شناسایی کرده‌ایم و برنامه‌ریزی شده تا گروه‌های راهداری در زمانی که احتمال بارندگی وجود دارد در این مکان‌ها مستقر شوند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ۳۲ ایستگاه ثابت و سیار راهداری با ۲۲۰ نیروی راهدار در طرح زمستانی امسال فعالیت دارند.

وی می‌گوید: در بارندگی‌های اخیر انسداد مسیر داشتیم که بیشتر در نقاط کوهستانی بود و منجر به ریزش برخی محور‌ها شد و تنها محوری که ۲۴ ساعت انسداد داشتیم محور اهرم – فراشبند بود که بازگشایی شد و هم اکنون همه مسیر‌ها باز است.

اخترشناس با بیان اینکه ناوگان اتوبوسی استان جوان‌ترین ناوگان در کشور است، افزود: سالانه ۴.۵ میلیون مسافر به وسیله این ناوگان جابجا می‌شوند و تردد‌ها نیز با دوربین‌های کنترل سرعت و تخلف ثبت و ضبط می‌شوند.

به گفته وی، در زمان حاضر ۹۸ درصد جاده‌های استان بوشهر تحت نظارت دوربین‌های کنترل سرعت هستند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا