شهرستان ها

۳۳ دستگاه در حوزه ترافیک و تصادفات مسئولیت دارند

ورامین- فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه پس از کرونا و بیماری‌های قلبی و عروقی، تصادفات عامل مهم مرگ و میر در کشور است گفت: ۳۳دستگاه در حوزه ترافیک و تصادفات مسئولیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایرج کهریزی صبح یکشنبه و همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور در همایش پلیس هوشمند، امنیت پایدار با محوریت فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی موتورسیکلت سواران که به همت کمیته دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی و کمیته امنیت ستاد دهه فجر در سالن ورزشی شهدای امرآباد ورامین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: تصادفات امروز یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های امروز کشور است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران بیان داشت: پس از کرونا و بیماری‌های قلبی و عروقی، تصادفات عامل مهم مرگ و میر در کشور است.

وی افزود: در بحث تصادفات و ترافیک، ۳۳ دستگاه به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقش دارند و همه باید برای کاهش بیشتر تصادفات پای کار بیایند.

کهریزی با اشاره به اینکه ما در حوزه راه از استانداردهای جهانی فاصله داریم و باید در این حوزه بازنگری جدی شود عنوان داشت: در این خصوص نیازمند کار و تلاش جدی هستیم.

سید سراج الدین تقوی ونکی بخشدار مرکزی و مسئول کمیته دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز همه ما قدردان زحمات پلیس در همه بخش‌های مختلف حوزه ارتقای امنیت کشور هستیم.

تقوی ونکی افزود: امروز وظیفه آحاد مردم است که با رعایت فرهنگ امنیت، کمک حال پلیس باشند و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، ارتقای امنیت کشور در همه بخش‌ها است به طوری که امروز امنیت ایران اسلامی، زبانزد است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا