شهرستان ها

۳۵۰ تن میوه شب عید در زنجان توزیع شده است

زنجان-رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا گفت: ۳۵۰ تن میوه شب عید در زنجان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید گلشنی، صبح دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان اظهار کرد: در راستای توزیع اقلام تنظیم بازار، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۳۰۰ غرفه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار گشت‌های مشترک بین تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی ایجاد شده است، ابراز کرد: در ایام تعطیلات نوروز این گشت‌ها نظارت بر قیمت‌ها و توزیع کالا خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از فعال‌سازی و اصلاح سامانه ۱۲۴ خبر داد و گفت: همچنین امدادخودروها را نیز ساماندهی و آن‌ها را از حالت انحصار خارج کردیم.

وی به برنامه‌ریزی برای تأمین اقلام اساسی و میوه شب عید اشاره کرد و افزود: ۳۵۰ تن میوه شب عید در استان توزیع شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان نیز در این جلسه بیان کرد: عمده هدف ما از خدمات سفر ایجاد فضایی مناسب در شهرها با پویش «زنجان، استان زیبای من» است.

سعید خلجی با اشاره به اینکه ۲۷۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر انجام شده است، عنوان کرد: تلاش داریم با ساماندهی فضای شهر و ایجاد چهره زیبا، هویت دینی و ملی شهرها را نیز به تصویر بکشیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تابلوهای معرفی شهرها و شهرستان‌ها قدیمی و فرسوده است، تصریح کرد: باید تابلوهای معرفی شهرها و جاذبه‌های گردشگری ساماندهی شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا