شهرستان ها

۳۵ گروه جهادی اراک برای کمک به مردم و برف روبی بسیج شدند

اراک – فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: بیش از ۳۵ گروه جهادی در اراک و روستاهای تابعه سازماندهی و مشغول خدمت رسانی برای برف روبی و امدادرسانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهجوری ظهر چهارشنبه در حاشیه رزمایش برف روبی جهادگران اراکی اظهار داشت: با توجه به بارش برف در سطح شهر اراک جهادگران طی یک رزمایش ویژه مردم یاری برای برف روبی و پاکسازی معابر، پیاده راه‌ها، جاده‌ها، روستاها و سایر اماکن فراخوان و اعزام شده‌اند و هم اکنون بیش از ۳۵ گروه جهادی در سطح اراک و روستاهای تابعه سازماندهی و مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: برف روبی منازل روستایی، خانواده‌های کم توان، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برخی جاده‌ها، برف روبی خیابان‌ها، پیاده راه‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در اراک است.

وی ادامه داد: همچنین ماشین‌آلات و تجهیزات بسیج سازندگی در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف‌روبی معابر شهری از ابتدای بارش‌ها هستند که در برخی از روستاها حضور پیدا کردند و عملیات بازگشایی جاده‌ها را انجام می‌دهند.

مهجوری اضافه کرد: گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم همواره پیشتاز و سبقت گیرنده هستند و در بحران‌های مختلف تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و امروز با توجه به بارش برف و این نعمت بزرگ الهی جهادگران بار دیگر به کمک مردم آمدند تا بتوانند در این صحنه عملکرد درخشانی به ماندگار بگذارند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا