شهرستان ها

۳۵ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیمه کاره مانده است

ساری – مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: ۳۵ یادمان شهدای گمنام و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان نیمه کاره مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی عصر سه شنبه در آئین رونمایی از لگو کنگره بزرگ شهدای استان مازندران یز با بیان اینکه قرار است ۲۲۰ عنوان کتاب را برای کنگره شهدای بزرگ استان رونمایی و چاپ کنیم افزود: این درحالی که در این حوزه فقط عقب ماندگی زیادی داریم.

وی از تولید ۶۳ عنوان کتاب فاخر با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: در مجموع ۱۰۰ عنوان کتاب از ۲۲۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس آماده رونمایی شده است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه حدود ۳۵ یادمان شهدای گمنام در استان نیمه‌کاره مانده است، گفت: ساخت یادمان‌های شهدا امسال باید به پایان رسد.

مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه استان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه میزبان ۱۸ شهید گمنام خواهد بود، گفت: برای این شهدای گمنام نیز باید یادمان‌هایی احداث شود.

سردار ملکی تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران را لازم دانست و گفت: این مرکز به نوعی خانه شهدا است و باید در ساخت آن تسریع کرد.

وی با عنوان اینکه از سال ۷۰ تاکنون بیش از ۵۰ هزار یادواره شهید در استان برگزار شده است، گفت: مرکز فرهنگی باید احداث و کنگره بزرگ شهدا در این مرکز برگزار شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا