شهرستان ها

۳۶۱ ویژه برنامه «چله خدمت» در استان اصفهان برگزار شد

اصفهان – معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از اجرای ۳۶۱ ویژه برنامه «چله خدمت» در استان اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پویش «چله خدمت» به نیابت از سید محرومان در استان اصفهان اظهار کرد: برای این پویش ستادی استانی در اصفهان و به تناسب آن ستادهای شهرستانی تشکیل و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین جلساتی در راستای توجیه مبلغان و هیئات مذهبی برگزار شده که خروجی آن اجرای ۳۶۱ عنوان ویژه برنامه بوده است.

راه‌اندازی کارناوال خدمت در شهرستان تیران و کرون

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از ویژه‌ترین این برنامه‌ها راه‌اندازی کارناوال خدمت در شهرستان تیران و کرون بوده است، افزود: در این کارناوال مسؤولان و مبلغان دینی به صورت سیار و شهر به شهر و روستا به روستا خدمات سید شهیدان خدمت را برای همه مردم اطلاع رسانی می‌کنند.

وی برگزاری مراسم ویژه شهادت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت در حسینیه رضوی اصفهان را دیگر برنامه شاخص در اجرای پویش «چله خدمت» در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: این مراسم نیز به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و با دعوت از مردم و همه مسؤولان استان برگزار شد.

از گلباران قدمگاه رئیس جمهور شهید تا برگزاری ختم خیابانی قرآن

حجت‌الاسلام و المسلمین سرلک برگزاری مراسم‌های عزاداری در امامزادگان به همت هیئات مذهبی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی گلزارهای شهدا، گلباران قدمگاه رئیس جمهور شهید، برگزاری محافل قرآن، ارائه خدماتی همچون ایزوگام خانه محرومان، آموزش خیاطی به صورت رایگان، مشاوره رایگان، برگزاری رویداد بانوی مجاهد، پخت و توزیع غذا و پویش ختم سوره یس را از دیگر برنامه‌های پویش «چله خدمت» در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای عملکرد سه ساله دولت سیزدهم، برگزاری مسابقه جام شهدای خدمت و برگزاری ختم خیابانی قرآن در شهرهای مختلف استان از دیگر این برنامه‌ها بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا