شهرستان ها

۳۶ میلیارد تومان اعتبار به تعاونی های کوهدشت اختصاص یافت

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهدشت گفت :با اختصاص خط اعتباری ویژه در مرحله اول ۳۶ میلیارد تومان به تعاونی های این شهرستان اختصاص یافت.

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد ؛


حامد همتی در گفت و گو با ایلنای لرستان به وضعیت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در کوهدشت اشاره کرد و اظهار داشت: در سه ماهه سال آخر سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات مشاغل خانگی ۶ میلیاردو ۴۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شده که نسبت به کل سال ۵۰ درصد رشد داشته است .

وی افزود: از مبلغ پرداخت شده تسهیلات مشاغل خانگی ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان مربوط به اعتبارات بانک توسعه تعاون لرستان بود که در این سه ماهه چهارم سال گذشته پرداخت گردید .

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهدشت به ارزیابی صورت گرفته ستاد لرستان اشاره کرد و گفت : بر اساس این ارزیابی ها از سوی اداره کل کار استان جایگاه این اداره به رتبه سوم در بین ادارات استان ارتقا یافته است .

همتی با اشاره به معرفی طرحها و پروژه های بنگاه محور با حمایت بنیاد برکت در این شهرستان  ، اظهار کرد :تاکنون ۴ طرح سردخانه ، تولید دستمال کاغذی ، اصلاح بذر و طرح مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان معرفی و در آستانه دریافت این اعتبار می باشند.

وی بیان داشت : همچنین جهت عدم انحراف تسهیلات اشتغالزا در شهرستان کمیته تخصصی در فرمانداری کوهدشت تشکیل شده تا منابع و اعتبارات اختصاص یافته با همکاری های نهادها و دیگر دستگاههای اجرایی به سمت و سوی درست و به متقاضیان واحد شرایط در جهت ایجاد اشتغال پرداخت شود .

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهدشت به سفر اخیر معاون تعاون وزارت کار و تیم جهادی به این شهرستان اشاره کرد و گفت : با درخواست این اداره برای احیای تعاونی ها و فعال شدن تعاونی های راکد، خط ویژه اعتباری به این شهرستان اختصاص یافت که در مرحله اول مبلغ ۳۶ میایارد تومان تسهیلات ابلاغ شد .

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا