شهرستان ها

۳۸۰۰ زوج بوشهری در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند

بوشهر- معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سه هزار و ۸۰۰ زوج بوشهری در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مرادی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته به ۱۰ هزار و ۲۰۰ زوج جوان در استان بوشهر از سوی بانک‌ها ۲ هزار میلیارد تومان وام پرداخت شد.

وی با بیان اینکه برای هر زوج بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است اضافه کرد: در سال جاری تا پایان اردیبهشت در ۲ ماه نخست امسال ۳۴۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به هزار و ۵۳ زوج جوان وام ازدواج از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر سه هزار و ۸۰۰ زوج در استان بوشهر در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

مرادی با بیان اینکه در هفته ازدواج آسان برنامه‌های گوناگونی در سطح استان بوشهر برگزار شد اظهار داشت: در این راستا مراسم ازدواج آسان ۷۰ زوج با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی، نهادها و خیرین در سطح استان برگزار شد.

راه‌اندازی مرکز زندگی شیرین در دشتستان

وی واگذاری ۲۰ دست جهیزیه به زوج‌ها را از دیگر برنامه هفته ازدواج آسان در استان بوشهر ذکر و بیان کرد: برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌ها، ۱۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده راه‌اندازی شده و در هفته ازدواج آسان تمام خدمات رایگان عرضه شد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی مرکز زندگی شیرین در دشتستان خاطرنشان کرد: در هفته ازدواج آسان زمینه اعزام ۵۰ زوج بوشهری به سفر زیارتی مشهد مقدس با همکاری شرکت پازارگاد فراهم شد.

مرادی از اجرایی شدن طرح وصال شیرین با همکاری گروه‌های مردمی شامل مسئولان تالارها، آرایشگاه‌ها، آشپزخانه‌ها در ارائه خدمات به عروسی زوج‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا برای ارائه تخفیف ویژه در برپایی مراسم جشن عروسی زوج‌ها با ۲۰ مرکز قرارداد منعقد شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا