شهرستان ها

۳۹ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

ساری- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف سه هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۳۹ باند قاچاق مواد مخدر در استان متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شیرازی میزان کشفیات مواد مخدر را در سال جاری سه تن ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴۴ درصد رشد داشته است و هزار و ۳۲۰ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده در مازندران تریاک و بقیه انواع دیگر است.

شیرازی اضافه کرد: با کشف این میزان مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری ۳۹ باند قاچاق و توزیع مواد متلاشی و حدود ۱۰ هزار و ۷۸ نفر اعم از قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

وی با اعلام اینکه پنج هزار و ۱۲۸ نفر از دستگیر شدگان خرده فروشان مواد مخدر و یا معتاد هستند، گفت: در سال جاری دو هزار و ۲۲۵ طرح و عملیات در مناطق آلوده و آسیب زای استان اجرا شد.

شیرازی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برای مبارزه فراگیر و قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر حضوری فعال و مستمر داشته و با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر و روان گردان‌ها به شدت برخورد خواهند کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا