شهرستان ها

۴۴۰ هزار بسته معیشتی امسال در استان مرکزی توزیع شد

اراک – رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۴۴۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید محترمی افزود: ارزش هر بسته معیشتی بین سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا هفت میلیون ریال متغیر است که به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه و بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی، قند، چای، شکر و رب گوجه است که بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ویروس کرونا توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توسط بسیج محلات و ائمه جماعات مساجد شناسایی و بسته‌های معیشتی با رعایت کرامات انسانی بین این قشر توزیع می‌شود.

محترمی بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در استان مرکزی همچنان نیز ادامه دارد و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود شمار این بسته‌های معیشتی به ۴۶۰ هزار بسته برسد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در یک سال گذشته بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا شده که ارزش هر بسته به بیش از ۲۵۰ میلیون ریال می‌رسد.

یک‌هزار و ۱۵۰ گروه جهادی فعال در این استان سازماندهی شده که در عرصه‌های مختلف سازندگی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می‌کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا