شهرستان ها

۴۶۰ میلیون تومان فطریه در مرکزی جمع آوری شد

اراک- مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان بیش ۴۶۰ میلیون تومان در قالب فطریه و کفاره توسط ادارات بهزیستی و مراکز تحت نظارت این سازمان در استان جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حسین آبادی اظهار داشت: این اداره کل با کمک هم استانی‌های ارجمند توانست درپایان ماه مبارک رمضان گام مؤثری در کمک به جامعه هدف خود بردارد.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی افزود: مردم خیر و نیکوکار این استان در ماه رمضان امسال و در قالب فطریه و کفاره بیش از ۴ میلیارد و ششصد میلیون ریال اهدا نموده‌اند.

حسین آبادی بیان کرد: این مبالغ برای تأمین مایحتایج معلولان شدید و خیلی شدید، جسمی حرکتی، ذهنی که در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند، معلولان بی سرپرست، کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مراکز شبه خانواده و همچنین کمک به خانواده‌های نیازمند که سرپرست خانوار معلول هستند، زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، همچنین آسیب دیدگان اجتماعی که به لحاظ درآمدی و مایحتاج ضروری زندگی نیاز به کمک دارند، در اولین فرصت و بنا به تقسیمات جغرافیایی در همان منطقه هزینه خواهد شد.

وی افزود: همچنین مبالغ جمع آوری شده از مراکز دولتی به محض نهایی شدن آمار، در کوتاه‌ترین فرصت به حساب خانوارهای نیازمند واریز می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی افزود: فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن به نیازمندان واقعی پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از کلیه نیکوکاران ارجمند که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفتند افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیرین استان هستیم.

وی اضافه کرد: مبلغ فطریه جمع آوری شده هر شهرستان نیز به منظور کمک به نیازمندان همان شهرستان و جهت ایجاد مسکن، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان، تسهیل ازدواج و تأمین جهیزیه معلولان و مددجویان و تهیه مواد غذایی خانواده‌های نیازمند هزینه می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا