شهرستان ها

۴۷ روستای محروم سوادکوه آبرسانی می شود

سوادکوه – مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران گفت: ۴۷ روستای سوادکوه در فاز دوم در قالب طرح محرومیت زدایی آبرسانی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده، در آئین انتقال تجهیزات تصفیه خانه شهدای منطقه دراسله و شهید مدافع حرم برسنجی، با بیان اینکه این اقدام با نام شهدای منطقه و شهید برسنجی انجام شده به مطالبه گری های در رابطه با این مهم اشاره کرد و میزان هزینه این تجهیزات را ۴۰ میلیارد تومان و اعتبار و هزینه کل برای افتتاح تصفیه خانه را ۱۰۰ میلیارد تومان برشمرد.

مدیرکل آبفا مازندران با بیان اینکه مطالبه گری‌ها در دولت سیزدهم سرعت گرفته، به ۷۸۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان برای ۲۰۰ روستای استان اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۸۰۷ پروژه در سراسر استان در حال اجرا است.

وی با اذعان بر اینکه در یک هزار و ۳۵۰ روستای دیگر استان در حال انجام کار هستیم، به عقب ماندگی در حوزه آب روستاهای شهرستان سوادکوه اشاره و بر لزوم اصلاح شبکه آبرسانی و توسعه در روستاها در فاز دوم محرومیت زدایی تأکید کرد.

برارزاده با بیان اینکه در شهرهای شهرستان سوادکوه نیز پروژه‌های در دست اجرا، افتتاح و اقدام داریم و با همکاری نمایندگان گام‌های خوبی برداشته شده است، اعتبار فاز دوم محرومیت زدایی را ۴۷ میلیارد تومان برشمرد و گفت: تعداد ۴۷ روستای سوادکوه نیز در فاز دوم محرومیت زدایی گنجانده شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا