شهرستان ها

۵۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج در گلستان اجرا می شود

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری چهار هزار و ۱۵۰ برنامه در هفته‌ بسیج در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۰ برنامه به صورت شاخص برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نام گرفته است که برنامه‌های امسال با شعار بسیج امید ملت ایران است اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری چهار هزار و ۱۵۰ برنامه خبر داد و افزود: بیش از ۵۰ برنامه به صورت شاخص در این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور ۸ آذر در بندرترکمن برگزار می‌شود، ادامه داد: ۹۰۰ شهیده اهل سنت در کشور داریم، از این تعداد ۳۸ نفر گلستانی هستند که ۲۴ نفر آنها اهل سنت و ۱۴ نفر اهل تشیع هستند

وی از اعزام گروه‌های جهادی تخصصی و کشاورزی به اراضی سراسر استان خبر داد و افزود: گروه‌های جهادی تخصصی عمران نیز به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

افتتاح ۵۶ پروژه محرومیت زدایی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در این ایام ۵۶ پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی ۴۶۴ جهیزیه را تقدیم نوعروسان گلستان خواهیم کرد.

ملک شاهکویی اظهار کرد: پروژه مخزن آب شرب ۲۰۰ متر مکعبی در روستای زرین گل علی آباد کتول افتتاح خواهد شد.

وی یاد بود تنها بانوی رزمنده دفاع مقدس مینودشت، پویش نذر خون، یادواره شهدای زن اهل‌سنت روستای قورچای، همایش دختران امروز، زنان و مادران را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

ملک شاهکویی اظهار کرد: در ایام هفته بسیج ۳۱۸ پروژه محرومیت زدایی به صورت متمرکز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در گمیشان افتتاح می‌شود.

آب رسانی به ۸۵ روستاهای گلستان

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون به ۸۵ روستا گلستان آب رسانی شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: از ابتدای سال ۲۳۴ میلیارد تومان تسهیلات در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی پرداخت شد

آگهی
دکمه بازگشت به بالا