شهرستان ها

۵۰ بنای ناایمن و فاقد پروانه در قزوین تخریب شد




معاون معماری و شهرسازی شهردار قزوین گفت: تاکنون تخریب ۵۰ مورد از بنا‌های نا ایمن و فاقد پروانه اقدام قانونی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علمی با اعلام این خبر گفت: با اخذ دستور قضایی از دادستانی قزوین ۲۹ بنای ناایمن و فاقد مجوز ساخت در ناحیه شهری دانش و ناصرآباد تخریب و رفع خطر شد.

معاون معماری و شهرسازی شهردار قزوین افزود: پیرو مطالبات مردمی، بازدید میدانی و تشکیل کارگروه با حضور طاهرخانی دادیار دادگستری قزوین و دبیر کارگروه ساختمان‌های ناایمن در خصوص رفع خطر از بنا‌های حادثه‌ساز و فاقد پروانه در شهرک یا ناحیه منفصل شهری دانش و ناصرآباد اقدام کردیم.

علمی ادامه داد: با توجه به اینکه بنا‌های یادشده باعث ایجاد مشکلاتی از جمله معضلات اجتماعی برای شهروندان شده بود، در راستای مقررات قانونی متعاقب اخذ دستور از مقام قضایی شهرداری مبادرت به تخریب ۲۹ مورد از این بنا‌ها کرد.

این مسئول گفت: از زمان ایجاد منطقه چهار در شهرداری قزوین یکی از اولویت‌ها موضوع ایمن‌سازی و رفع خطر از بنا‌های سطح شهر بوده که تاکنون شهرداری نسبت به تخریب ۵۰ مورد از این بنا‌ها اقدام قانونی انجام داده است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا