شهرستان ها

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به شهر شیراز اضافه شد

شیراز – ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به مناسبت هفته دولت به خطوط اتوبوسرانی شیراز اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای شهر شیراز بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم پیوستن ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به خطوط اتوبوسرانی شیراز، گفت: موضوع حمل‌ونقل و ترافیک در کلان‌شهر شیراز از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهمترین مسائل مدیریت شهری، این موضوع است که به طور جدی سبب کاهش ترافیک و به تبع کاهش آلودگی هوا و بهبودی نسبی و رفاه شهروندی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جهادی و توسعه حمل‌ونقل و اضافه کردن اتوبوس‌های دیگری در سال جاری کام شهروندان را شیرین کنیم.

سعید مصفا سرپرست شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: استفاده از حمل‌ونقل عمومی جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این حوزه از اهداف شهرداری شیراز است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه حمل‌ونقل عمومی یکی از مؤلفه‌های شهری عاری از هر گونه آلودگی زیست محیطی است، افزود: برای تحقق این هدف گسترش و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو اجتناب‌ناپذیر است.

سرپرست شهرداری شیراز با بیان اینکه این ۵۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف به ارائه خدمت به شهروندان در کلان شهر شیراز خواهند پرداخت، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این اتوبوس‌ها در مسیرهای جنوب به شمال، شمال غرب و غرب به شرق شیراز تردد خواهند داشت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا