شهرستان ها

۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت رفع تصرف شد

البرز- مدیر جهاد کشاورزی کرج گفت: ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه ماهدشت در این شهرستان از دست متصرفان خارج و آزادسازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل صارمی صبح پنجشنبه اظهار کرد: ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه ماهدشت در شهرستان کرج از دست متصرفان خارج و آزادسازی شد.

وی با هشدار دوباره به متصرفان اراضی در منطقه ماهدشت و محمد شهر کرج، افزود: این رفع تصرف‌ها بر اساس شناسایی‌های صورت گرفته توسط سامانه هوشمند اراضی، گزارش سامانه مردمی cms وابلاغیه‌های صادره به مالکین ساخت وسازهای غیر مجاز صورت گرفته‌است.

مدیر جهاد کشاورزی کرج اظهار داشت: در این اقدام به همراه توقف عملیات و عدم تمکین صاحبان تغییر کاربری‌های غیر قانونی به اخطاریه‌های صادره در یک اقدام مشترک با اعضای ستاد ساز و ساز شهرستان کرج وبه استناد دستور مقام قضائی تعداد ۱۵۰ مورد تفکیک و قطعه بندی تخریب شد.

وی متذکر شد: همچنین بیش از ۲۰۰ مورد مصادیق تغییر کاربری از قبیل احداث بنا، الاچیق، دیوار کش در منطقه ماهدشت در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی قلع و قمع شد که در مجموع حدود ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه به حالت اولیه اعاده شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا