شهرستان ها

۵ هزار میلیارد ریال جهت انتقال آب‌های مرزی به خراسان شمالی جذب شد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از جذب ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری در فاز نخست برای حفر چاه و انتقال آب های مرزی به درون استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر سه شنبه در همایش پیشکسوتان سپاه خراسان شمالی اظهار کرد: رسانه‌های معاند با بزرگ نمایی موضوعات مختلف به دنبال عدم ایجاد اطمینان بین مردم و مسئولان هستند اما با گزارش دهی مسئولان به مردم و یادآوری وظایف خود می‌توانیم موجی از امید آفرینی را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با همدلی، هم افزایی، بصیرت افزایی و با تاکید بر اینکه برکات انقلاب اسلامی بسیار است باید مسیر عدالت و پیشرفت را طی کنیم.

وی افزود: برخی دستگاه‌ها در مقابل موضوع شبیخون فرهنگی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده بود فقط برداشت سطحی داشتند و این در حالیست که دشمنان همچنان به دنبال تبلیغات سو و منفی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و جوانان هستند لذا اهمیت ویژه به موضوع جهاد تبیین باید در اهم دستور کارهای دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

حسین نژاد به بخشی از اقدامات مهم استان پس از سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در فاز نخست از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان پانصد میلیارد تومان در بخش حفر چاه جهت انتقال آب به استان اختصاص یافته که با این انتقال شاهد افزایش کشت محصولات کشاورزی و رشد محسوس در حوزه کشاورزی خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: برای فعال سازی اقتصاد در حوزه صنایع راکد هم اقدامات شاخصی در استان انجام شده که بر اساس ارزیابی حوزه اقتصادی وزارت کشور استان ما در این بخش موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده که امیدواریم در سال‌های آتی این جایگاه ارتقا یابد.

حسین نژاد رونق بخشی اقتصاد را زمینه ساز اشتغال دانست و گفت: در این هدف گذاری تقویت بخش کشاورزی، اقتصاد، سرمایه و بازگشایی گذر مرزی با کشور ترکمنستان را مورد توجه قرار می‌دهیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا