شهرستان ها

۵ پروژه در اداره بنادر و دریانوردی آبادان افتتاح شد

آبادان- به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پنج پروژه در اداره بنادر و دریانوردی شهرستان آبادان به ارزش ۳۵۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار ویژه آبادان شامگاه دوشنبه در آئین بهره‌برداری از پنج پروژه در اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان و ضمن قدردانی از تلاش‌های بندر آبادان اظهار کرد: در حوزه بنادر و دریانوردی کارهای بسیار خوبی انجام شده و همچنین در بخش مسئولیت‌های اجتماعی این اداره موفق عمل کرده است.

احسان عباسپور افزود: به هر حال کار برای شهروندان و مردم توسط هر ارگانی صورت بگیرد قابل تقدیر بوده و امید است سرمشقی برای اداراتی باشد که دغدغه خدمت به مردم را دارند.

وی تاکید کرد: فرصت‌ها به سرعت می‌گذرد و شاید فرصت خدمتگزاری برای همه ما بسیار کم باشد.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: باید شرایطی را ایجاد کنیم تا بتوانیم مدیری در تراز انقلاب اسلامی باشیم و باید برای جبران کاستی‌های گذشته تمام توان خود را به کار بگیریم تا نزد رهبر انقلاب و همچنین در محضر امام زمان (عج) و هم پیش مردم رو سفید باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهره‌برداری از ترمینال مسافربری و گردشگری به ارزش اعتباری ۲۱ میلیارد ریال، ساخت انبار و نگهداری کالا به مساحت دو هزار متر و ارزش اعتباری ۱۳۲ میلیارد ریال، راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ یگان حفاظت با ارزش اعتباری ۲۰ میلیارد ریال، پروژه ترمیم اساسی و روکش آسفالت راه‌های دسترسی به بندر آبادان به طول ۹ کیلومتر به ارزش اعتباری ۱۳۵ میلیارد ریال و همچنین ساخت انبار نگهداری کالاها (هانگار) به مساحت دو هزار متر مربع به ارزش ۴۹ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا