شهرستان ها

۶۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به مازندران تخصیص داده شد

قائمشهر – نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس گفت: ش هزار میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۸ به استان تخصیص داده که تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر کمال علیپور بعداز ظهر پنجشنبه در ششمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان‌های قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ گفت: مهمترین کاری که در کشور برای برون رفت از وضعیت شکننده بوروکراسی اداری می‌توان انجام داد تسهیل در کسب و کار و صدور مجوزها است.

وی افزود: با نگاه هدف گذاری رشد اقتصادی ۸ درصد، دولت کارهایی را باید انجام دهد که یکی از مدل‌هایی که دنیا روی آن کار کرده است مردمی سازی اقتصاد کشور است و اینکه دولت خودش را از پیله تنیده شده تصدی‌گری خارج کند و به سمت مردمی سازی برود و تلاش کند تا چالش‌ها و مشکلات پیش روی را بردارد.

علیپور از تصویب قانون تسهیل در صدور مجوز کسب و کارها خبر داد و افزود: قانون صدور مجوزها و تسهیل در کسب و کار را تصویب کردیم تا کسانی که می‌خواهند تولید کننده باشند، هرچه سریع‌تر کسب و کارخود را شروع کنند.

علیپور از اختصاص ۳۲ هزار میلیارد تومان در تبصره ۱۸ خبر داد و عنوان کرد: از این مبلغ تاکنون توانستیم شش هزار میلیارد تومان را در مازندران اقدامات اولیه انجام دهیم اما فقط ۱,۵۰۰ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا