شهرستان ها

۶ پروژه عمران شهری در شهر دوراهک افتتاح و کلنگ زنی شد

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: شش پروژه عمران شهری در شهر دو راهک با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز بعد از ظهر پنج شنبه در دومین روز از هفته دولت در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمران شهری دوراهک گفت: شهر دوراهک دارای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است که با همکاری و تعامل خوب می‌توان آنها را توسعه داد.

باربرز با تاکید بر این اینکه با جدیت پروژه‌های کلنگ زنی را هر ده روز یک بار پیگیری خواهم کرد تصریح کرد: خوشبختانه در شهر دوراهک با همدلی و همراهی شورا و شهرداری این شهر کارهای خوبی از جمله ساماندهی ورودی این شهر در کمتر از ۱۰ روز صورت گرفته است.

فرماندار دیر با بیان اینکه امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود گفت: این پروژه‌ها با اولویت در بخش‌های آموزشی، آبرسانی، بنادر و دریانوردی، گازرسانی و عمران شهری و روستایی اجرا شده و خواهد شد.

اجرای پروژه‌ها با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال

شهردار دوراهک در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمران شهری دوراهک گفت: امروز به مناسبت هفته دولت ۶ پروژه عمران شهری در شهر دوراهک عملیات اجرایی آنها آغاز و افتتاح خواهد شد.

حسین محمدی اعتبار این پروژه‌ها را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: جاده سلامت با مساحت ۸ هزار و ۱۵۰ متر مربع، طول مسیر دوچرخه سواری ۵۰۰ متر، هزار متر فضای سبز، فضای ورزشی، فضای گفتمان، فضای بدمینتون و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی با حضور مسئولان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

محمدی گفت: خیابان کشاورز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۴۲ و دوربین پایش با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی صبح امروز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

شهردار دوراهک با اشاره به سه پروژه افتتاح شده در هفته دولت با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال اظهار داشت: آسفالت کوچه‌ها و معابر به مساحت ۱۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال، اصلاح و بهسازی بلوار ورودی شهر از سمت جنوب با اعتبار هفت میلیارد و سنگفرش بلوار اصلی فاز دو با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسین محمدی گفت: ساماندهی ورودی شهر از سمت شرق (جاده ریز) نوسازی پارک قائم و محله شهید سلیمانی، زیرسازی جاده شاهزاده محمد و زیر سازی چمن مصنوعی شماره ۲ مدرسه شهید رجایی نیز از جمله پروژه‌های است که در دست اجرا است.

نگاه متوازن به توسعه شهر

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک نیز در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: هر اتفاق مثبتی که در شهر رقم خورده است حاصل تلاش و همراهی همه اعضای شورای اسلامی و شهرداری است.

علی احمدی با تاکید بر اینکه برای ساختن آینده دوراهک نیازمند نگاه متوازن به توسعه شهر هستیم تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری دوراهک در راستای پیشرفت و توسعه شهر شبانه روز تلاش خواهند کرد و این می‌طلبد که مسئولان شهرستان و استان در تخصیص اعتبارات به دوراهک نگاه ویژه ای داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا