شهرستان ها

۶ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در شهرستان سامان تعویض شد

شهرکرد-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۶ کیلومتر شبکه آبرسانی و فاضلاب در شهرستان سامان تعویض، اصلاح و توسعه داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مردم، تلاش‌های شبانه‌روزی انجام گرفته است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان سامان، افزود: اصلاح شبکه آب در شهر سامان به طول ۲۰۰ متر، توسعه شبکه آب در مرکز شهرستان به طول ۳۰۰ متر، اجرای شبکه آبرسانی برای طرح جدید نهضت مسکن ملی در شهر سامان به طول ۵۰۰ متر و توسعه شبکه فاضلاب در شهر سامان به طول ۲۵۰ متر ازجمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین تعویض شبکه آب در روستای دشتی به طول ۴۰۰ متر، اصلاح شبکه آب در روستای چم‌چنگ به طول یک هزار و ۱۰۰ متر، بازسازی شبکه آب در روستای گرمدره به طول ۲۰۰ متر و اصلاح شبکه آب در روستای ایلبگی به طول ۱۰۰ متر و… از دیگر اقدامات انجام گرفته هستند.

کریمی عنوان کرد: اتمام کار احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی بعد از ۵ سال در روستای چم‌چنگ یکی دیگر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهرستان سامان است.

وی به اصلاح خط انتقال زیر جاده مواصلاتی روستای چم‌عالی به دلیل شکستگی‌های متعدد، شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان، رفع حوادث شکستگی در سطح شهرهای سامان و هوره و همچنین روستاهای شهرستان به تعداد ۲۵۰ مورد را از دیگر کارهای امور آبفای شهرستان سامان در ۶ ماهه گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تعویض پنج پمپ معیوب در سطح شهر سامان، اجرای یک هزار و ۷۰۰ متر شبکه فاضلاب در روستای چلوان، شستشوی فیلترهای آبگیر تصفیه‌خانه آب شهر سامان در ایستگاه چلوان را از جمله کارهای طاقت‌فرسا عنوان نمود و از تلاش و همراهی دهیاران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تشکر نمود.

کریمی خاطرنشان کرد: امور آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری به جمعیت بالغ بر ۳۶ هزار نفری شهرستان سامان در دو شهر و ۲۱ روستا خدمات آب و فاضلاب ارائه می‌نماید.

وی اضافه کرد: شهرستان گردشگر پذیر سامان واقع در ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه رودخانه زاینده‌رود قرار دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا