شهرستان ها

۷۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رامسر فعال هستند

رامسر- رییس اداره ورزش و جوانان رامسر شمار ورزشکاران سازمان یافته شهرستان را بیش از هفت هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین جنتی صبح شنبه در نشست فصلی با هیأت‌های ورزشی و باشگاه داران با بیان اینکه، در سال گذشته ورزش به شش سرفصل حرفه‌ای، قهرمانی، همگانی، فرهنگی، آموزش و اداری تقسیم شد و سبب شد اقدامات و عملکرد ورزشی حول این ۶ سر فصل عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: در مجموع فصل‌های شش گانه اقدامات مثبتی از سوی اداره ورزش و جوانان و هیأت‌ها و باشگاه‌ها اجرا شد که شامل برنامه‌های ورزشی، عمومی و همگانی و ثبت رکورد بیش از ۷ هزار ورزشکار سازمان یافته بوده است.

وی افزود برنامه‌های راهبردی ورزش شهرستان رامسر در سال ۱۴۰۳ توسعه ورزش حرفه‌ای بهداشت و پزشکی ورزشی و توسعه منابع انسانی خواهد بود که برای هر کدام، برنامه‌های عملیاتی متعددی طراحی شده که با همکاری اداره ورزش و جوانان، سازمانها و نهادها، هیأت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و مشارکت مردمی اجرا خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: در راهبردهای سال ۱۴۰۲ توسعه زیر ساخت‌ها، آموزش، اقتصاد ورزشی در بخش زیر ساخت‌ها علیرغم پیگیری‌های به عمل آمده توفیق مطلوبی حاصل نشد امید است با حمایت مسؤولان استانی و شهرستانی و همچنین رفع موانع حضور بخش خصوصی شاهد رفع کاستی‌ها در بخش زیر ساخت‌های ورزشی باشیم.

در پایان گردهمایی از هیأت‌های ورزش‌های همگانی تنیس روی میز، تکواندو و شمشیربازی به عنوان هیأت‌های برتر سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۲ و از باشگاه‌های طلایی، سیندخت، تاش و سرخابی بعنوان باشگاه‌های برتر ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ تقدیر گردید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا