شهرستان ها

۷۰ شعبه اخذ رای در تنگستان پیش بینی شد

بوشهر- فرماندار تنگستان از پیش بینی ۷۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه تنگستان خبر داد و گفت: ۴۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بخش مرکزی شهرستان و ۳۹ شعبه در حوزه بخش دلوار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در نشست هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان تنگستان عنوان کرد: مهمترین رویکرد در تنگستان برگزاری انتخابات پیشرو است و رعایت چهار اصل مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر محور امنیت، محور سلامت، محور مشارکت و محور رقابت است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: با تاکید بر برگزاری باشکوه، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در شهرستان، بر بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند را ضروری دانست.

وی گفت: با بیان اینکه هر کجا که نظام و انقلاب نیازی را احساس کرده همواره مردم به میدان آمده‌اند و باعث حفظ آبروی نظام و کشور شده‌اند، تصریح کرد: با حضور جهادی عوامل و دست اندر کاران انتخابات و مشارکت مردم فهیم و دانای کشور شاهد برگزاری انتخابات پرشور بر مدار سلامت و امنیت و قانون مداری خواهیم بود.

وی از پیش بینی ۷۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تنگستان خبر داد و افزود: تعداد ۴۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بخش مرکزی شهرستان و ۳۹ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بخش دلوار جهت جمع آوری است.

لطفی ضمن تاکید بر بازدید اعضای هیأت اجرایی از محل شعب اخذ رأی تنگستان بر ضرورت جمع بندی آخرین وضعیت امکانات و تجهیزات موجود و مورد نیاز برگزاری انتخابات و پیش بینی تمهیدات لازم برای تأمین اینترنت در کلیه شعب اخذ رأی در زمان برگزاری انتخابات توسط کمیته‌های مربوطه تاکید کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود..

آگهی
دکمه بازگشت به بالا