شهرستان ها

۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان با انهدام یک باند مسلح قاچاق موادافیونی، سه سوداگر مرگ را دستگیر و ۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر، از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان به مرکز کشور دست یافته و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های زاهدان، سراوان و مهرستان اطلاع دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مذکور، با رصد مسیر تردد قاچاقچیان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور جنوبی به سمت شمال استان در شهر زاهدان و سپس به عمق کشور بودند، شناسایی و آنان را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از طی مسافتی قاچاقچیان در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و در یک اقدام ضربتی قبل از هر گونه عکس العملی از سوی سوداگران در عملیاتی غافلگیرانه خودروهای آنها توقیف شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات ضربتی با مجاهدت و جان فشانی تکاوران پلیس، سه سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی آنان مقدار ۷۱۳ کیلو و ۵۱۰ گرم مواد مخدر، شامل ۶۰۶ کیلو و ۹۳۰ گرم تریاک و ۸۰ کیلوگرم حشیش، ۲۶ کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین، شیشه و کراک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

سردار طاهری با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر تصریح کرد: غیور مردان انتظامی سیستان و بلوچستان با اشرافیت و هوشیاری کامل با هر گونه فعالیت و تحرک در زمینه قاچاق مواد مخدر به صورت مقتدرانه برخورد و اجازه فرصت به سوداگران مرگ را نمی‌دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا