شهرستان ها

۷۵ درصد مردم آران و بیدگل تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

کاشان – فرماندار آران و بیدگل گفت: بیش از ۷۵ درصد مردم این شهرستان تخت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: خدمتگزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان آران و بیدگل موظف هستند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه مسائل بهداشتی و درمانی یکی از موضوعات دارای اولویت در شهرستان آران و بیدگل است، ابراز داشت: آران و بیدگل حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۸۳ هزار نفر آن یعنی بیش از ۷۵ درصد مردم این شهرستان تخت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به فعالیت پلی کلینیک تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان تصریح کرد: با توجه به درخواست‌ها و مطالبات مردم شیفت عصر این پلی کلینیک با خدماتی همانند شیفت صبح همزمان با هفته دولت شروع به فعالیت کرده است.

وی تاکید کرد: این مهم در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم به ویژه بیمه شدگان تأمین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل انجام گرفته است.

رضایی تاکید کرد: برخورداری از تأمین اجتماعی و تأمین نیازها و خدمات بهداشتی مردم یکی از مهمترین وظایف حاکمیتی است که باید بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی پوشش بیمه‌های اجتماعی را برای تمامی مردم و آحاد جامعه فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پلی کلینیک حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل در حال حاضر با برخورداری از پزشک عمومی، خدمات مامایی، دندانپزشکی، رادیولوژی دندان، نوار قلب، تزریقات، پانسمان و داروخانه به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خدمات رایگان می‌دهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا