شهرستان ها

۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان بوشهر ایجاد می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در سراسر استان بوشهر برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با نمایندگان گروه‌ها و اقشار مختلف و نخبگان شهرستان گناوه با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در راستای برگزاری سلسله نشست‌های انتخاباتی با نخبگان و گروه‌های مختلف در شهرستان‌های استان، امروز در شهرستان گناوه این نشست برگزارمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در این نشست‌ها با بررسی انتخابات ادوار گذشته، نقاط قوت و آسیب‌ها شناسایی می‌شود تا بتوان با تقویت نقاط قوت و رفع آسیب‌ها گام‌ها موثرتری در انتخابات پیش رو برداشت.

وی بیان کرد: تمام زیرساخت‌های لازم در سراسر استان بوشهر برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده شده است و استان آماده برگزاری انتخابات باشکوه در ۸ تیرماه است.

پورات با بیان اینکه ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در سراسر استان بوشهر برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش بینی شده است، گفت: در بخش‌ها و شهرهای سراسر استان هیأت‌های اجرایی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های احراز هویت بروز رسانی و صندوق‌های اخذ رأی آماده شده است که طی روزهای آینده در اختیار فرمانداری‌های استان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان و بهره گیری از بلندگوهای رسانه‌ای درصدد ایجاد یاس و نامیدی در میان اقشار جامعه و کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، اظهار داشت: وظیفه همه ما در شرایط کنونی جهاد تبیین است که در این حوزه باقدرت تمام وارد شده‌ایم تا مشارکت حداکثری که سیره امامین انقلاب نیز بر همین اساس است، محقق و به منصه ظهر برسد.

۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان بوشهر ایجاد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمات مهمی در دولت سیزدهم در سطح استان بوشهر و شهرستان گناوه انجام شده است، افزود: امیدواریم که روند اجرای پروژه‌ها و اقدامات در حال اجرا، سرعت بیشتری بگیرد تا دغدغه‌های نخبگان و مردم منطقه رفع شود.

وی گفت: شورای اطلاع رسانی در استان تشکیل شده که به صورت ویژه فضای مجازی و فعالیت‌ها را بررسی و در زمینه تولید محتوا با جدیت در حال فعالیت هستیم.

وی گفت: در ستاد انتخابات هیچ گونه جانبداری از شخص و کاندیدای خاصی نخواهیم داشت و تنها تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور حداکثری مردم در دستور کار ستاد انتخابات در سراسر استان خواهد بود.

۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان بوشهر ایجاد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه مشارکت قوی به معنای ایران قوی خواهد بود، اضافه کرد: تمامتلاش‌ها در جهت تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری و فراهم کردن زمینه این حضور خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه حضور در انتخابات ادامه حضور حماسی در بدرقه شهدای راه خدمت خواهد بود، از همه مردم در سراسر استان بوشهر دعوت می‌کنیم که همانند همیشه در ۸ تیرماه با عزم راسخ و استوار و باشکوه پای صندوق‌های رأی حضور یابند و فردی اصلح برای ادامه راه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید انتخاب کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا