شهرستان ها

۷ پروژه کشاورزی و فنی زیربنایی در شهرستان ایذه افتتاح شد

ایذه- مدیر جهاد کشاورزی ایذه گفت: در هفته دولت، هفت پروژه کشاورزی در زمینه دام و طیور، تولیدات گیاهی و فنی زیر بنایی در این شهرستان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش نوروزی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در هفته دولت، هفت پروژه کشاورزی در زمینه دام و طیور، تولیدات گیاهی و فنی زیر بنایی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از تسهیلات ارزان قیمت و ۱۰ میلیارد ریال از کمک‌های فنی و اعتباری ملی در این شهرستان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وی گفت: پروژه مرغداری گوشتی با اعتبار پرداختی ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در ۲ طبقه با ظرفیت ۲۵ هزار قطعه و در طبقه اول با اشتغال مستقیم سه نفر نیرو به بهره برداری رسید و طبقه دوم آن در حال تکمیل است.

نوروزی افزود: پروژه طرح گلخانه‌های سبزی، صیفی و گیاهان زینتی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات پرداختی بانک کشاورزی از جمله دیگر پروژه‌های افتتاح شده است که شرایط اشتغال را برای ۶ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه به دامپروری در این شهرستان اشاره و بیان کرد: ۲ واحد پرواربندی بره و گوسفند داشتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای پنج نفر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

نوروزی به طرح‌های آبیاری تحت فشار و انتقال آب با لوله در مساحت ۱۷ هکتار اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد در شهرستان ایذه به بهره برداری نهایی رسیده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا