شهرستان ها

۸۱۵ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای کرمانشاه تدارک دیده شده‌ است

کرمانشاه- جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه در سال ۱۴۰۳، گفت: ۸۱۵ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای کرمانشاه تدارک دیده شده‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود قنبری در نخستین نشست سیاستگذاری و کمیته‌های برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه که صبح چهارشنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و پیگیری کارهای کنگره ملی شهدای کرمانشاه مدتی است در شهرستان‌ها و مرکز استان در حال انجام است.

وی افزود: در برنامه‌ریزی انجام گرفته به دنبال کیفی سازی و هدفمند برگزار شدن کنگره بوده و هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به برگزاری ۲۰ جلسه سه ساعته در خصوص تدوین برنامه‌های این کنگره ملی با حضور نخبگان و کارشناسان تخصصی، تصریح کرد: ۸۱۵ برنامه در قالب ۴۹۳ برنامه استانی و ۳۲۲ برنامه شهرستانی برای برگزاری این کنگره ملی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برنامه‌های تدوین شده تشریح نقش دفاع مقدس برای نسل چهارم انقلاب است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای المان بومی متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان سازی فرهنگ شهادت از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری این کنگره ملی به میزبانی کرمانشاه است.

وی همچنین به ساخت مصلی کرمانشاه در زمینی به مساحت ۷ هکتار و زیربنای ۷ هزار مترمربع با قابلیت توسعه، یادآور شد: زیرساخت مناسب برای این کنگره ملی در حال آماده سازی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا