شهرستان ها

۸۵ درصد هزینه خدمات پرستاری به زودی در مازندران پرداخت می شود

ساری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۸۵ درصد هزینه خدمات پرستاری به حساب دانشگاه واریز شد و طی روزهای آتی به پرستاران پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد غلامی بعدازظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و سالروز میلاد با سعادت اسوه استقامت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: تلفیق خدمت صادقانه و مخلصانه با مراقبت تخصصی از بیمار نماد یک پرستار بسیجی است که الگویش حضرت زینب به عنوان با ارزش ترین الگوی پرستار بسیجی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد کشور و یادگار امام راحل دانست و اضافه کرد؛ مشی بسیجی، اخلاص و خدمت بی توقع و بصیرت و مجاهدت است.

وی ادامه داد: بسیجی یک فرهنگ است که اخلاص و ایثار و از خودگذشتگی با نگاه به بالاترین ارزش‌های معنوی پیش می‌رود.وی از اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری آن خبر داد و پایه گذار و عامل اصلی تحقق قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را مقام معظم رهبری دانست.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، ۸۵ درصد مبلغ خدمات پرستاری به صورت علی الحساب به حساب دانشگاه واریز شده است و از پرداخت کارانه در قالب تعرفه گذاری خدمات پرستاری طی ۳ روز آینده پرداخت می‌شود.

غلامی تصریح کرد: ۱.۲ هزار میلیارد ریال برای پرداخت علی الحساب سه ماه پرستاران در قالب تعرفه گذاری خدمات پرستاری اختصاص یافته است.

غلامی با اعلام اینکه با تصمیم وزارت بهداشت ۳۰ هزار نفر به عنوان سربازان نظام درمانی جذب مراکز درمانی کشور خواهد شد، اضافه کرد؛ در قبال کار سنگینی که در بیمارستان‌ها انجام می‌شود ایجاد تناسب در وضعیت نیروی انسانی و ارتقای نظام پرداخت ضروری است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا