شهرستان ها

۸۶ پروژه طی هفته دولت در آستارا افتتاح می‌شود

آستارا- سرپرست فرمانداری آستارا گفت: همزمان با هفته دولت ۸۶ پروژه با اعتبار حدود ۱۰۴ میلیارد تومان طی هفته دولت در آستارا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: ۸۶ پروژه عمرانی اقتصادی ورزشی و زیربنایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان گفت: ۲ پروژه مخابراتی، ۲پ روژه در حوزه برق، یک پروژه آبرسانی، ۵ پروژه مسکن مددجویی و محرومین، ۲ پروژه در حوزه بهداشت و درمان، یک پروژه گازرسانی، یک پروژه خدماتی، ۸ پروژه مسکونی، ۹ پروژه عمران شهری و ۲ پروژه اقتصادی از جمله پروژه‌های است که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، گلباران مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، همایش دولت در بیانیه گام دوم انقلاب، دیدار با خانواده شهدای کارمند، برگزاری میز خدمت و برپایی ایستگاه سلامت و برگزاری یادواره شهدای هفته دولت از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت در شهرستان آستارا تدارک دیده شده است.

شهاب زاده با تاکید بر اینکه در هفته دولت، تمام ارکان و مسئولان دولت سیزدهم در شهرستان باید پای کار باشند، افزود: انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها باعث ارتقای روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه می‌شود لذا باید فعالیت‌های صورت گرفته به‌خوبی به مردم منعکس شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا