شهرستان ها

۸ سال برای شوش هیچ پروژه ورزشی تعریف نشده بود

اهواز – مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: شهرستان شوش از معدود شهرهای استان است که در مدت هشت سال هیچ پروژه ورزشی در آن تعریف نشده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم صبح امروز جمعه در حاشیه آئین بهره برداری از استخر سرپوشیده یادگار امام شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، ۲۲ پروژه در سطح استان برای افتتاح داشتیم که از جمله آن می‌توان به آئین بازگشایی تنها استخر شهر شوش که بعد از هفت سال تعطیلی با بازسازی کامل توانستیم آن را به بهره برداری برسانیم، اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پیش از هر چیز از مردم شوش خصوصاً جامعه ورزش عذرخواهی می‌کنم که در مدت هفت سال ناچار بودند برای درمان خود یا ورزش فرزندانشان به شهرهای همجوار بروند، این تعلل و تأخیر در بازسازی، دلایلی از جمله تأمین اعتبارات مالی، مسائل قانونی و لزوم رعایت قوانین و مقررات را داشت که سبب شد در زمان خدمت بنده حدود ۲ سال تأخیر داشته باشد و اکنون شاهد بازگشایی آن هستیم.

وی اضافه کرد: اقداماتی که باید در شوش انجام شود زیاد است و شاید جز معدود شهرهایی باشد که هشت سال هیچ پروژه جدیدی در آن تعریف نشده بود لذا در حال تلاش هستیم تا با کمک مسئولان محلی این عقب ماندگی را جبران کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: امسال از محل اعتبارات ملی مبلغ پنج میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز اماکن شوش گذاشته‌ایم، ۲ زمین چمن در این شهر وجود دارد که یک زمین به بهره برداری رسید و سعی داریم تا پایان سال چمن مصنوعی دوم نیز به بهره برداری برسد.

بنی تمیم ادامه داد: همچنین یک پیست اسکیت تا پایان سال بازسازی خواهد شد؛ شهرها و شهرک‌های اطراف توقعاتی دارند که ان شاءلله بتوانیم به این توقعات در حد توان عمل کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا