شهرستان ها

۹۰ ملک دولتی در استان برای اجرای طرح مولد سازی شناسایی شد

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان:

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان گفت: ۹۰ ملک دولتی در این استان برای اجرای طرح مولد سازی شناسایی شد.


به گزارش ایلنا ، الهام شاداب فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با هدف مولد سازی دارایی‌های دولت، شورای عالی هماهنگی اقتصادی اقدام به تهیه مصوبه مولد سازی دارایی‌های دولت در راستای کمک به رشد اقتصادی و بهره‌برداری از اموال مازاد دولت کرده است.

  وی افزود : در این راستا از زمان ابلاغ آئین نامه مولدسازی در دی ماه ۱۴۰۱؛ بالغ بر ۹۰ ملک در سطح استان مربوط به دستگاه‌های اجرایی، شناسایی شد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان بیان کرد: مولدسازی این املاک برای تکمیل تعدادی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان از جمله پروژه‌های بیمارستانی، ورزشی و… صورت خواهد گرفت.

شاداب فر تصریح کرد: این وظیفه به صورت ملی به هیات عالی مولد سازی با عضویت معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی و یک نفر نماینده ریس قوه قضائیه محول شده است.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح مولد سازی در استان، دارایی‌های مازاد دولت، از طرق مختلف اعم از فروش، اجاره، معاوضه، تهاتر، مشارکت، بهره برداری اوراق بهادار سازی و اقدامات مشابه با مشارکت ظرفیت بخش غیر دولتی منجر به ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان عنوان کرد: با اجرای این طرح، شاهد تکمیل تعدادی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام و راه انداختن چرخ پروژه‌های نیمه تمام، استفاده بهینه از فضاهای اداری، بهینه سازی اماکن ورزشی، رفاهی، گردشگری و اقامتی وزارتخانه‌ها در استان خواهیم بود.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا