شهرستان ها

۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات مجلس در حوزه سردشت تعیین شد

ارومیه- فرماندار سردشت گفت: ۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۴۴ مورد در شهر و ۴۹ مورد در روستا ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، باباخان اسکندری در این زمینه اظهار کرد: از مجموع شعبه‌های تعیین شده، ۴۴ مورد ثابت و مابقی هم به صورت سیار در روز انتخابات فعال خواهند بود.

وی با اشاره به جلوگیری از تخلفات در سه مرحله قبل، حین و بعد برگزاری انتخابات تاکید کرد: جلسات مکرر و آموزشی باید برای مجریان انتخابات، فعالان حوزه فضای مجازی و کاندیداهای تأیید شده و نهایی برگزار و همه این افراد در خصوص تخلفات توجیه شوند.

فرماندار سردشت بیان کرد: جهت رسیدگی و پیگیری تخلفات، شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرای شهرستان تعیین شده و تخلفات در قبل، حین و بعد از جریان انتخابات در فضای محیطی و مجازی به صورت کامل رصد و پیگیری خواهد شد.

اسکندری ادامه داد: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و برگزاری جلسات آن کمک به برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی است.

وی افزود: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تأثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

سردشت به همراه پیرانشهر با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک حوزه انتخابیه را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا