شهرستان ها

۹۵۰ پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در تعزیرات خلخال تشکیل شد

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ۹۵۰ پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در طول ۸ ماه امسال در اداره تعزیرات حکومتی خلخال تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندار خلخال با اشاره به تداوم گشت‌های مشترک بازرسی از بازار اظهار کرد: ۹۵۰ پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در طول ۸ ماه امسال در اداره تعزیرات حکومتی خلخال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در سال جاری با تلاش و پیگیری مدیر و کارکنان شعبه خلخال کاهش یافته است، گفت: سطح بازرسی، نظارت و تشکیل پرونده مربوط به تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی و قاچاق کالا نیز در این شهرستان در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند صعودی داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: زمان رسیدگی و صدور حکم برای پرونده‌های تخلفات فروش کالا و خدمات ۵ روز و همچنین زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و فروش کالای خارج از شبکه توزیع ۱۹ روز است.

رحیمی‌آذر از انجام ۳ هزار و ۲۵۰ مورد گشت، نظارت و بارسی از سطح واحدهای صنفی استان اردبیل در طول ۸ ماه امسال خبر داد و بیان کرد: نزدیک به دو هزار پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در اردبیل تشکیل شد و متخلفین اقتصادی نزدیک بر یک هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

وی افزود: از ابتدای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، سازمان تعزیرات حکومتی به همراه سایر ارگان‌های ذیصلاح، افزایش سطح بازرسی‌ها و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا