شهرستان ها

۹۶ نفر در تصادفات محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی فوت کردند

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری ۹۶ نفر در حوادث ترافیکی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی فوت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن شجاعی نسب صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: شب گذشته همکاران ما در ایستگاه سهل آباد نهبندان تریلی را متوقف کردند که از آن دو تن مواد مخدر از نوع مرفین کشف شد.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی هزار و ۹۴۵ نفر قاچاقچی را دستگیر کردیم تا از آسیب‌هایی که به جامعه و جوانان می‌زنند، جلوگیری شود، گفت: همچنین ۲۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر توسط همکاران پرتلاش ما متلاشی شدند.

برخورد با ۲۹۴ خرده فروش مواد مخدر

شجاعی نسب همچنین از ابتدای سال در راستای تحقق مطالبات مردمی برای پاکسازی محلات ۲۹۴ نفر خرده فروش مواد مخدر با برخورد قانونی رو به رو شدند، اظهار کرد: ۳۵۴ خودرو حمل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فوت ۹۶ نفر از هم استانی‌ها و غیر هم استانی‌ها را در محورهای مواصلاتی استان داشتیم، گفت: همچنین چهار هزار و ۲۳۷ فقره تصادف نیز از ابتدای سال در خراسان جنوبی رخ داده است.

شجاعی نسب با بیان اینکه در سه ماهه ابتدایی سال جاری اعمال قانون برای ۳۱۰ هزار راننده مختلف را داشته ایم، گفت: تست سلامت به ویژه برای رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی را به. طور ویژه مد نظر داریم.

راهکارهای کاشه تصادفات

وی گفت: احداث استراحتگاه‌ها در برخی از محورهای خراسان جنوبی، احداث بزرگراه و شناسایی نقاط حادثه خیز، نصب تجهیزات فنی و … از عواملی است که می‌تواند به کاهش تصادفات جاده‌ای منجر شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه توزیع خارج از شبکه سوخت نیز از دیگر مواردی است که مورد رسیدگی قرار می‌دهیم، اظهار کرد: ۹۴۵ دستگاه خودروی سنگین و ماشین سوختی حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شده است.

شجاعی نسب افزود: ما از ابتدای سال به هزار و ۴۰۶ پرونده سرقت در خراسان جنوبی رسیدگی کردیم که ارزش ریالی آن به ۲۸ میلیارد تومان رسید.

وی یادآور شد: البته اقدامات ما تنها سلبی نیست بلکه به عنوان مثال مرکز مشاوره ما از ابتدای سال ۶ هزار و ۱۷۶ مورد مشاوره به صورت رایگان داده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا