شهرستان ها

۹۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اجرایی شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: ۹۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع سمنان با موضوعاتی مانند تسهیلات، رفع بدهی، مسائل تامین اجتماعی و کارگری، مالیات و … اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری درباره رونق تولید بیان کرد: ۹۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال ۱۴۰۱ در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۲۳ مصوبه توسط ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات ۲۴۳ واحد تولیدی و صنعتی به تصویب رسید، افزود: ۵۸ درصد مصوبات این ستاد شامل ۲۴۷ مورد، در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی اقدام شده و تعداد ۱۶۳ مصوبه نیز در دست اقدام است.

استاندار سمنان ادامه داد: تسریع در اجرایی شدن تعداد مصوبات باقی مانده در راستای تحقق شعار سال و تسهیل در امر تولید استان بسیار حائز اهمیت است و باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد: امور بانکی و تسهیلات، تأمین مالی، تعیین تکلیف تسهیلات، موارد مرتبط با آب، برق، گاز، زمین، مباحث محیط زیستی، بیمه، سیاست گذاری و سرمایه گذاری موضوعات مرتبط با مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است که در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا