شهرستان ها

سیستم ارتباطات رادیویی اورژانس ۱۱۵ شهرستان آوج برقرار شد

قزوین- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین از راه اندازی و تغییر گسترده بی‌سیم‌های اورژانس ۱۱۵ از آنالوگ به دیجیتال و برطرف کردن مشکلات ارتباطی با مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسماعیلی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد ارتباط رادیویی از مرکز دیسپج با پایگاه‌های شهری وجاده‌ای در هنگام بحران و قطعی تلفن‌ها و اینترنت از مهمترین مزیت ارتباطات رادیویی است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین گفت: کیفیت صدای بهتر، ایجاد ارتباط با شهرستان‌های همجوار و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان در مواقع بحرانی را از دیگر مزایای ارتباط رادیویی نام برد.

این مقام افزود: نصب این سیستم رادیویی با پیگیری فراوان و نشست‌های مختلف با مهندس ناصر صبوری رئیس هلال احمر استان قزوین، هماهنگی‌های لازم توسط فرشاد میرزایی مسئول بی‌سیم اورژانس با مهندس شیشه گرها مسئول بی‌سیم هلال احمر، در خصوص استفاده از سایت گرمک برای ارتباط رادیویی پایگاه‌های اورژانس شهرستان آوج با مرکز استان انجام شد.

دکتر اسماعیلی بیان کرد: با پیگیری‌های فراوان و نشست‌های مختلف با ارگان‌های همکار و پس از چندین سال در فروردین ماه مجوز استفاده از سایت گرمک، در خصوص استفاده اورژانس ۱۱۵ استان قزوین از سایت گرمک صادر شد.

رئیس اورژانس قزوین اظهار کرد: بلافاصله فرشاد میرزایی مسئول بی‌سیم اورژانس در کمتر از یک ماه و با مبلغی کمتر از یک چهارم مبلغ اصلی، شرایط استفاده بی‌سیم رادیویی پایگاه‌های شهرستان آوج و ارتباط با مرکز استان فراهم شد. ضمن تأمین شعاع ارتباطی از شهرستان آوج با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مستقر در قزوین، بستر ارتباط رادیویی با سایر نقاط استان از شهرستان آوج فراهم شد.

در حال حاضر پییگری های لازم برای برطرف کردن مشکلات بی‌سیم‌های سایر مناطق و شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد و نشست‌های مختلف با مسئولین ذی ربط تا حصول نتیجه و برطرف کردن این مشکل ادامه خواهد داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا