شهرستان ها

۱۱۹ پروژه عمرانی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجراست

مشهد- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱۹ پروژه عمرانی با حدود ۲۷۶ هزار متر مربع زیر بنا در سطح دانشگاه علوم پزشکی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مسلم اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌های عمرانی در حال اجرا اعم از احداث توسعه و بهسازی بیش از ۶۵ درصد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه ۳۵ پروژه از ۱۱۹ پروژه مربوط به حوزه درمانی با زیربنای ۱۶۰۷۴۳ متر مربع تعلق دارد تصریح کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق با زیربنای ۵۶۰۰۰ متر مربع و پیشرفت کل ۲۰ درصد و بیمارستان گلبهار با زیربنای ۱۰۶۰۰ متر مربع و پیشرفت کل ۹۰ درصد از جمله مهم‌ترین پروژه‌های درمانی به شمار می‌رود.

وی ضمن تاکید بر اینکه دانشگاه در حوزه بهداشت نیز در حال تقویت و توسعه زیرساخت‌ها است اضافه کرد: ۷۹ پروژه بهداشتی با زیربنای ۲۹۶۷۳ متر مربع در حال اجراست که مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مرکز جامع زائرسرای چمن، ستاد مرکز بهداشت شهرستان کلات و مرکز جامع سلامت احمد آباد فریمان اشاره کرد.

مسلم با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرکار این معاونت در حوزه توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت بوده است افزود: عملیات عمرانی تعداد ۱۹ پروژه با زیربنای ۱۳۳۵۷ متر مربع در سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا