شهرستان ها

۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در نوار مرزی آذربایجان غربی کشف شد

ارومیه – فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال در نوار مرزی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد احمدی در این زمینه اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل نامحسوس مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی چند عملیات دقیق و منسجم توانستند قاچاقچیان را زمین گیر و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: طی این چند عملیات، مرزبانان تعداد ۱۱۴ هزار و ۶۴۵ عدد انواع داروی خارجی، ۷۵ عدد اقلام دندانپزشکی، ۸۳ قلم لوازم آرایشی، ۱۲۰ ثوب البسه، ۱۰۶ عدد پاستیل ویتامین، ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۰ نفر متهم دستگیر و ۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار احمدی با اشاره به پیامدهای زیان بار قاچاق، خاطرنشان کرد: مرزبانان این استان با همکاری مرزنشینان به طور شبانه روزی با اقتدار کامل در مقابل هر گونه قاچاق کالا ایستادگی می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا