شهرستان ها

۱۶۰۰ تن گوشت قرمز گرم بین توان‌خواهان دامغانی توزیع شد

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از توزیع یک هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز گرم بین توان‌خواهان دامغانی خبر داد و گفت: این اقدام به همت موسسه خیریه قومس امیر آباد انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی پیش از ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه همزمان با دهه ولایت و امامت یک هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز گرم بین توان خواهان دامغانی توزیع شده است، ابراز داشت: این اقدام به همت مؤسسه خیریه قومس امیر آباد و اداره بهزیستی دامغان به انجام رسید.

وی بابیان اینکه ارزش این میزان گوشت قرمز گرم ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: هدف از این اقدام تأمین بخش کوچکی از نیازهای جامعه هدف است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه همزمان با اعیاد قربان و غدیر یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشت نیز بین جامعه هدف دامغان توزیع شدند، ابراز داشت: توزیع بسته‌های معیشت با رویکرد کمک به نیازمندان بین افراد تحت پوشش انجام می‌شود.

منطقی بابیان اینکه ارزش هر سبد معیشت ۱۷ میلیون ریال است، تصریح کرد: این اقلام شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن و غیره می‌شود.

وی افزود: شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ متصل به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی آماده دریافت کمک‌های نقدی و ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت نیز دریافت کمک‌های غیر نقدی در ایام دهه ولایت و امامت را انجام می‌دهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا