شهرستان ها

۲۲طرح با ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار دردانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد

کرمان- معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت گفت: ۲۲ طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شیراوژن صبح شنبه در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی این طرح‌ها، اظهار داشت: امروز ۲۲ طرح آموزشی، درمان و بهداشتی در ملک شهید سلیمانی به بهره برداری می‌رسد.

شیراوژن افزود: در مجموع این تعداد طرح در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنای ۴۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با اعتبار هزار میلیارد تومان (یک همت) احداث شده است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل ۹ پروژه بهداشتی در شهرستان‌های ارزوئیه، بردسیر و رابر، دو آموزشگاه بهروزی و دو طرح آموزشی است.

معاون دانشجویی فرهنگی وزیر بهداشت ادامه داد: همچنین این طرح‌ها مشمول ۷ پروژه درمانی شامل کلینیک‌های تخصصی و مرکز رادیوتراپی، یک طرح تحقیقاتی و سه طرح دانشجویی رفاهی است.

شیراوژن خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که امروز افتتاح شده خوابگاه ۶۰۰ نفر دانشجویی دخترانه با زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۸۷ میلیارد تومان است.

معاون دانشجویی فرهنگی وزیر بهداشت بیان کرد: این طرح در ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اکنون به ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی گفت: این پروژه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بسیار مهم است زیرا ۴۳ درصد تخت‌های خوابگاهی دانشجویی این دانشگاه استیجاری و به صورت پراکنده در سطح شهر بوده است.

یادآوری می‌شود: مراسم افتتاح این طرح‌ها، در محل خوابگاه دخترانه ریحانه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

لازم به ذکر است: پس از دستور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر افتتاح طرح‌ها، ساختمان خوابگاه دخترانه ریحانه با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.

همچنین امروز ۶۸۷ پروژه بهداشتی، درمانی با زیربنای ۴۰۰ هزار متر مربع در سطح کشور به بهره برداری رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا