شهرستان ها

مشارکت ۲۶ هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

کرج- استاندار البرز گفت: ۲۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار انتخابات ریاست جمهوری در البرز فعال خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در همایش توجیهی عوامل اجرایی دست اندرکار دور چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری استان البرز افزود: تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام اسلامی به ویژه دولت سیزدهم موجب اعتماد افزایی و امیدبخشی در جامعه می‌شود.

استاندار البرز با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان، بیان کرد: جلسات ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار انتخابات ریاست جمهوری در البرز فعال خواهند شد.

عبداللهی گفت: افزایش مشارکت مردم استان البرز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول و دور دوم نشان از افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران نظام بود.

البرز نماد همگرایی و اتحاد اقوام است

عبداللهی بیان کرد: البرز یا ایران کوچک نماد همگرایی و اتحاد اقوام مختلف ایرانی است و باید با شور و شکوه مشارکت در کشور بدرخشد.

استاندار البرز گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در مراسم ۱۴ خرداد امسال از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی به عنوان مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید یاد کردند.

وی افزود: اخلاق مداری، ولایتمداری، ولایت پذیری، مجاهدت و اخلاص از ویژگی‌های شخصیت آیت الله رئیسی بود که باید الگو قرار گیرد.

پروژه‌های بزرگ بیمارستانی در استان البرز افتتاح و دنبال شد

استاندار البرز بیان کرد: پروژه‌های بزرگ بیمارستانی البرز در دولت آیت الله رئیسی تکمیل و دنبال شد که تکمیل بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس نمونه این اقدامات است؛ به واسطه این اقدامات در دولت سیزدهم حدود یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه استان اضافه شد.

عبداللهی به نهضت مدرسه سازی در البرز اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ مدرسه در سفر اول رئیس جمهور تعهد کرده بودیم که محقق شد و در سفر دوم نیز ۱۰۰ مدرسه در دستور کار قرار گرفت که تاکنون حدود نیمی از آنها تکمیل شده است.

وی افزود: اولین مرکز جامع تشخیص و درمان انواع سرطان کشور در البرز کنار بیمارستان امام علی (ع) در عظیمیه کرج در حال تکمیل است که بخش عمده آن در چهارم تیر ماه امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه قطعه نخست آزاد راه شهید سلیمانی کرج در سفر دوم رئیس جمهور شهید به البرز افتتاح شد، اظهار کرد: درصدد هستیم تا هفته دولت امسال ادامه آن نیز تکمیل و افتتاح شود.

وی بیان کرد: در بخش آبرسانی، انتقال آب سد طالقان به شهرستان‌های نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد مراحل تکمیلی را می‌گذراند و در حوزه تأمین برق نیز با بهره برداری از پست ۴۰۰ کیلوولت کرج گام مؤثری در دولت سیزدهم برداشته شد ضمن اینکه سه پروژه دیگر در دست تکمیل داریم.

پروژه قطار شهری کرج پس از ۲ دهه فعال شد

استاندار البرز گفت: قطارشهری کرج از دیگر پروژه‌هایی بود که پس از ۲ دهه انتظار مردم، احیا شد و بخشی از آن مورد بهره برداری قرار گرفت؛ ایستگاه شهید سلطانی که قطارشهری کرج را به مترو تهران متصل می‌کند در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

عبداللهی افزود: در بخش نهضت ملی مسکن نیز البرز در جانمایی و اختصاص زمین مناسب به مساحت ۲ هزار و ۸۷۰ هکتار برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی پیشتاز کشور است.

وی تعطیلی زندان رجایی شهر کرج را یکی از رویدادهای مؤثر ۲ سال گذشته البرز دانست و اظهار کرد: بخشی از فضای این زندان برای فعالیت دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا