شهرستان ها

محل دپوی ۳۰۱ کیلو تریاک در محاصره پلیس خراسان جنوبی

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف۳۰۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن شجاعی نسب اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحویل و دپوی مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی در سطح شهرستان بیرجند، بلافاصله موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروی پارک شده در منزل مسکونی ۳۰۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شجاعی نسب با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود؛ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا