شهرستان ها

ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان

سنندج_دبیر ستاد رویداد قهرمان مدرسه کردستان از ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان استان خبر داد و گفت: فرصت فراخوان عمومی رویداد یاد شده به پایان رسید.

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان فرصت فراخوان عمومی این رویداد خبر داد و اظهار کرد: تا دهم اردیبهشت‌ماه، تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ مورد از سوی مخاطبان عمومی به عنوان قهرمان مدرسه پیشنهاد شده و در پرس‌لاین مربوطه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه، استقبال بالای مخاطبان از این رویداد نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های فراوان در تعلیم و تربیت کردستان است، گفت: معرفی این ظرفیت‌ها کاری مهم و در عین حال سخت و ظریف است.

دبیر ستاد رویداد قهرمان مدرسه کردستان به گام دوم اجرایی این رویداد نیز پرداخت و با اشاره به تشکیل جلسات مختلف از سوی کارگروه‌های اجرایی در گام اول این رویداد، از فعالیت مجدد و با ظرفیت بیشتر این کارگروه‌ها در گام دوم خبر داد.

منتشلو آغاز گام دوم را همزمان با بررسی اولیه قهرمانان پیشنهادی در کارگروه‌های اجرایی شهرستان‌ها و مناطق عنوان کرد و اظهار داشت: این بررسی‌ها همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در کردستان صورت می‌گیرد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان افزود: پس از پایان بررسی‌ها در شهرستان‌ها و مناطق، موارد منتخب به ستاد استانی رویداد معرفی می‌شوند و این ستاد با حضور مدیرکل محترم تشکیل جلسه داده و به بررسی نهایی خواهد پرداخت.

وی همچنین گام پایانی رویداد قهرمان مدرسه را مرحله معرفی قهرمانان منتخب عنوان کرد و با بیان اینکه تمام ظرفیت آموزش و پرورش کردستان را پای کار این موضوع خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: معرفی مطلوب الگوهای برتر تعلیم و تربیت و جریان‌سازی از طریق آنان، هدف نهایی رویداد قهرمان مدرسه است.

گفتنی است؛ رویداد قهرمان مدرسه از بهمن ۱۴۰۲ با هدف شناسایی و معرفی الگوهای تعلیم و تربیت کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان کار خود را در آموزش و پرورش کردستان آغاز کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا